GoMorgon Sverige

Hemma från skolan idag, trött som fan och har träningsverk i hela kroppen. Så himla skönt att bara sova, skulle kollat på beck igår men somna i första reklamen.. Sen vakna jag nu klockan 10.30, kan säga att det va länge sen jag sov så länge!
I helgen va jag ju på Malin Wikander kurs i vallentuna, med Tindra. Kursen höll på från lördag till söndag så jag sov över hos Felicia som kursen va hos. De två lektonerna vi hade på lördagen gick inge vidare, men på söndagen gick det lite bättre. Har iallafall märkt att jag måste börja springa mer om jag ska orka tävla i vår..
Nu ska jag gå ner och äta frukort och försöka göra lite läxor. Kraam J'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0