kväll med Harry Potta, haha

Tjabba, ¨
har inte orkat skriva på länge, men tänkte göra ett försök nu!

Igår va en jävligt seg dag, fast ganska skön, skulle gärna ha flera sånna. Gjorde absolut ingenting, alla va borta så kunde kolla på precis va jag ville på tv och stöka ner hur mycke som hellst haha. Men ja, gissa va jag kolla på för film XD , Harry Potter 2, har inte sett den sen jag va typ 9:e bast fan. Så jag gjorde Te och tog ner täcket ner till soffan, sen satt jag på filmen. Den är ju föfean läskig ju!!!!  Blev jätte rädd, och jag som inte brukar reagera på skräckfilmer ens haha. Klockan typ 22.30 kom brorsan hem, han hade varit på gotland åh hade tydligen spytt hela båtresan hem, stackarn, men om man har haft så kul så kunde han gått spy lite ;). Iaf så kom han hem och de blev inte lika läskigt längre, han satte sig oxå under täcket och efter typ en halvtimme somna han, haha gulle låg som värsta barnet (: .
Kände mig som typ 8år igen, när jag och brorsan fick dendär filmen på julafton och skulle absolut se den samma kväll, slutade med att båda somna hihi.

Iaf så var det en himla chill kväll, fram med fler sånna ;)


Kommentarer
Postat av: Micha

sv: heheh lugnt:)

2009-03-21 @ 09:20:57
URL: http://magiskamicha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0