vad gör johanna när hon har för mkt att göra, chillar ;)

TjeenaFan
har ju inte skrivit att vi va och lärde oss dansa i skolan, men de gjorde vi och de va ganska skoj ett tag. Sen på kvällen åkte vi till folketshus och dansa ännumera med alla skolor i botkyrka. Ganska najjs, fast man fick inte ledigt nästa dag, de söög!!
Här är en bild därifrån iaf ;)

(dansa bugg med samir han va kung ;) och va ? haha )


Imrn ska vi till ungdomsmotagningen med klassen, feta najjs :) slipper lektioner till typ lunch och kan stanna i huddinge och äta Donk till lunch ist för äcklig skolmat :D!!

Juste imrn åker jag och felicia och passar Malin Wikanders gård el nått sånt, huvesaken va iaf att jag slipper två skoldagar och de är supernajjs !!

Har sååå mycket plugg jag måste göra och borde vara sååå stressad, men konstigt nog så är jag inte ett dugg stressad! Kan vara för att när det är för mycke grejer som jag måste göra gör jag inget av de och låtsas som att jag har all tid i världen, precis va jag tänkte göra nu ;) chilla och kolla på Tv , känner att det är roligare än att läsa spanska !

Nu ska jag gå ner och käka något för jag håller på att hungra ihjäl, hoppas jag hinner innan de är försent, annars så får ni ha ett bra liv allesammans :) Kraaam J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0