Bilder från chilldagen efter Valborg!

Bilderna är snodda från Emma, (Emmsanatpea.blogg.se) som vanligt.
Är så dålig på att ta bilder själv. Men gjorde faktis de igår men har inte lagt inn dom på datan än..


Emma och jag i mitt rum (:

Satt och mös vid Tc , Emma och Anton

Jag, vågar inte sitta för nära Anton ;)

såå Gulliga, när dom inte bråkar

Sen la vi oss och sola framför statshuset, och samir och Hassan kom också

Hassan, Samir jag och Anton. Emma bakom kameran

Hhaha fuckyou anton (A)

Anton med emmas tröjja och mina brills

Jobbig jävla fyllo !!!

På centralen påväg hemåt igan ! och vafaan gör han med mina glajjor ;o

Aja min dag, idag ska jag träffa Emma samir och Hassan i skärholmen och sen dra till stallet.
Anton tävlar idag så får väll önska han lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0