GammlaBilder


Kollar igenom bilder jag tagit med mobilen dom närmaste åren.
här kommer några, som väcker jävligt mycke minnen!



okej kanske inte riktigt ett minne.. men ändå fuck masmo

Tycker fortfarande att den här bilden är bland den söstaste på mig, fast den är mer än ett år gammal

fick avliva min balla katt monsen <3

...

grönan

exakt ett år sen, fan va jag ändrat mig (x

Revudden

båten i stockholm

Skolavslutningen förra året .. haha


en hel del shopping med natts

va i eskilstuna och mös hos alexandra hunni <3

Färgae håret brunt, första gången i mitt liv jag inte va brunett.


Orkar inte lägga upp fler nu , Kraaam J'

Kommentarer
Postat av: Mois♥

fin blogg, läs min och kommentera gärna

msstrul.blogg.se, puss=)

2009-06-03 @ 13:56:50
URL: http://msstrul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0