Orkar inte komma på nått (:

Såå trött, försov mig imorse somvanligt men blev faktist lite stressad eftersom att jag visste att vi skulle ha Np prov dirr på morgonen. Sen fick jag panik för att jag inte hade lämnat inn ansökan till gymnasiet, bra jobbat johanna ,,, vi har haft flera månader på oss. Sen börja mamma skrika och hålla på, men slutade att hon va snäll och skjutsade mig så jag hann i tid!
Efter skolan som sög balle, nääh de va ganska skoj ett tag iaf ;), så kom johanna hit och jag gjorde luch åt henne, snällasnälla ja! Nu orkar jag inte skriva mer för jesper vill ha datan..DummaUngen.


Min Lilla älskliing åker till Polen imrn, kommer sakne henne jätte mkt!! <33
Det värsta är att hon lämnar sin pojkvänn hemma, så jaaag måste vara barnvakt åt såklart haha (x

Kraaam J'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0