Valborg

Valborg igår dåraa, sjukt najjs kväll måste jag erkänna. Vi startade med att åka till Tanto och sitta där ett tag med några sjukt sköna människor, sen blev det kallt så vi drog hem till Andreas och hade lite hemmaparty o så. Min brorse och hans kompisar kom också typ vid 2 tiden. Fick gå och möta dom i förstora killskor för jag kunde inte hitta mina... Men iaf,, vare en jävligt skön dag, älskar valborg!!
Idag åkte jag och emma in till stan och träffa Anton hassan och samir. Vi drog till statshuset och la oss där framför på gräsat vid vattnet och sola, sjukt mysigt, rekomenderas hårt. Sen vid sex tiden drog jag hem igen, så jävla trött, jag och brorsan satte oss och spela halo xD. Aja orkar inte skriva mer, Kraaam J'



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0