Hemmadag idag igen !

Idag skippa jag skolan igen, men den här gången ver det inte sl:s fel, utan mammas!?...
Nä men jag ska ju på träning i eskilstuna med lilla polle plutt imorgon så då blir de ingen skola då heller..
Så mammas tanke var väll att jag lika gärna kunde låtsas vara sjuk hela veckan istället för att bara komma en dag,  aa typ så...

Åkte med mami till stallet istället efter alex stuckit iväg till jobbet.
Vi skottade bort all jävla snö som omringat min transport och försökte få ner all snö som hamnat uppepå, inte det lättaste kan jag säga.
Att rida idag gick piss, usch hoppas hon är bättre imrn så jag inte skämmer ut mig ;) !

Igår sprang jag upp och hyrde en film som jag kollade på med min lilla älskling när han kom hem från jobbet.
Har gått och suktat över att så se "The ugly truth" jätte länge nu, så jag sprang upp till centrum själv och hyrde den innan alex hann komma hem, så jag kunde välja precis vilken film jag ville :D, klyftigt!
Den va jättebra !! Ångrar verkligen inte mitt val av film, värd 39 spänn helt klart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0