Tecken på tråkighet!

Yäs box, har inte bloggat på 100 år känns det som. Har lixom annat för mig som jag pioriterar före datan, men inte idag! Idag har nämligen sl fuckatup det för oss riktigt ordentligt, det var helt omöjligt att ta sig till skolan idag, måste erkänna att jag inte ens försökte, menmen..




Idag vakna jag som vanligt på måndagar klockan halv åtta och gick upp och gjorde iordning mig. När jag var klar checka jag sl och insåg att min tanke på att gå till skolan va ganska körd.
Så jag gick och väckte alex, låg och mös ett tag i sängen med in lilla bebis. Sen gick vi och gjorde egna så pizzor, och varm choklad innan han skulle till jobbet, mums!



När alex drog till jobbet gick jag och johanni ut på en lång prommis, sen gick vi och baka kladdkaka hemma hos moaaa. Såklart åt vi oss mätta på smeten, som vi alltid gör, mums! När väl den riktiga kakan va klar så åt vi varsin bit, INTE GOD! Usch åh bläää, nu har jag mått inna halva dagen pågrund av dendär äckliga kakan.
Nu känner jag att jag har varit onyttig nog så ska nog göra en cesar sallad till midda! 



Min lilla fluffboll till hund när hon bara var några veckor gammal, Sötast i världen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0