sl fixar vila till hela sverige, tack sl =) !

Blev att sitta hemma iadg igen, mamma skjutsa alex till hans jobbi mälarhöjden innan hon skulle försöka skjutsa mig till skolan.
Men vi gav snabbt upp den tanken, det var kö långt in på småvägarna i mälarhöjden, e4an stod så gått som stilla så vi vände och åkte till stallet istället.
Sviiiin kallt var det i stallet, höll nästan på att frysa ihjäl. Mamma och jag red ut på en liten kort tur och gissa vad som stod 5 meter från oss när vi kom upp till skogen, jo två älgar, jätte söta var dom, dom stod bara där och sirra på oss, en mamma och en bebis tror ja de va.


hemma och soffta idag igen =)



När jag kom hem gjorde jag en jätte god kyckling sallad med mami innan hon också lämla mig och drog till jobbet. Sen dess har jag suttit och kollat på 16 and pregnent på mtv, usch man blir rädd, man blir inte direkt sugen på att skaffa barn men alla säger ju i slutet av pogrammet "det här är det bästa som hänt mig och jag ångrar ingenting." meeen jag tycker ändå att man kan vänta med "det bästa som hänt än lite längre än 16"...
aja nog om de nu ska jag kolla om det finns något onyttigt hemma, jag e sååååå godissugen!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0