Isvak idag!



Idag skulle vi bada isvak med turismklassen på morgonen, banga dock, vilket jag ångrar lite nu.
Men jag som knappt vågar bada på sommaren.. haha
De va iaf kul och kolla inn allas minder som precis hade dränkt hela sig i iskallt vatten!


bild från idag, jag och maria.

Efter isvaken bestämmde jag mig för att inte åka tillbaka till skolan för vi hade ändå bara en lektion kvar,
så jag träffa på alex, dennis och robin i centralen. Robin hade precis tatuerat sig, "kärlek övervinner allt" typ , på latin, på bröstet som simon i paradise, shnyggt.
Sen drog vi iaf och åt lunch på London resturant, och robin bjöd oss alla, very snällt av han, god mat var de också!!

Efter de skulle dom hem till dennis men pallade inte följa med så jag drog hem för att göra lexor, men har jag gjort några.. njäää skulle inte tro de va!

Aja ikväll blir de barnkalas hos kussen, han fyller 13, tonåring ojojoj!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0